Argeș. 24 februarie 2017. Mai sunt câteva zile și oficial va veni primăvara. După atâtea luni de stat în casă, de mâncat destul de mult de sărbători, cei mai mulți vor merge la mișcare să mai dea câteva kilograme jos. Nu de alta, dar trebuie să arătăm bine în tricou. Cea mai importantă persoană care te poate ajuta să îți îndeplinești obiectivul propus este antrenorul de fitness. Unul dintre cei mai cunoscuți antrenori din Pitești este Costi Ilie cunoscut de mulți drept Chelu. Militar de profesie, Chelu a participat la diverse teatre de operațiuni în afara țării, s-a antrenat cu americanii, a dezvoltat două cursuri speciale, ca cele din armată, care te ajută să slăbești și să îți crești masa musculară.

Bianca Drăgușanu antrenată de Chelu

De-a lungul anilor Chelu a antrenat multe VIP-uri, sportivi, elevi care au dat la Academia de Poliție sau la Școala Militară. Printre cei care au apelat la serviciile lui s-a numărat și Bianca Drăgușanu. Deși nu-i place să vorbească despre realizările lui, Chelu a fost de acord să dea câteva sfaturi celor care vor să slăbească și chiar să împărtășească două dintre dietele cele mai eficiente, încercate chiar de el.
Reguli de bază pentru slăbit:
1. Pentru o siluetă tonifiată și în formă, dieta nu este suficientă. Trebuie să faci și sport.
2. În fiecare dimineață ia micul dejun. Persoanele care fac acest lucru mănâncă mai puțin pe parcursul zilei.
3. Ține un jurnal culinar, pentru că te vei simți mai responsabil.
4. Este mai eficient să faci puțină mișcare în fiecare zi decât să faci sport mult și rar.

Cardio este de bază

Cele mai eficiente exerciții pentru slăbit sunt cele cardio, dar și acestea trebuie făcute după anumite reguli. “Când vine vorba de exerciții pentru slăbit, cele cardio sunt printre primele recomandări ale specialiștilor. Totuși, nu te aștepta să pierzi 10 kilograme în 5 zile dacă te urci pe o bicicletă de două ori pe săptămână. Este nevoie de determinare și antrenament regulat pentru a vedea rezultate. Ba mai mult, pentru o evoluție mai rapidă, este bine să combini cu exerciții cu greutăți. Partea frumoasă a acestor exerciții pentru slăbit este că după ce ai terminat de lucrat, ritmul cardio se menține pentru încă o perioadă. Asta înseamna că vei continua să arzi grăsimi într-un ritm alert chiar și după ce ai ajuns acasă”, explică Costi.
Iată ce trebuie să faci pentru rezultate cât mai rapide și mai vizibile:
– Trebuie să știi care sunt cele mai recomandate exerciții pentru slăbit din categoria cardio.
-Trebuie să le faci corect.
– Exercițiul trebuie să fie constant și să dureze undeva la 60 de minute
– Nu se fac pauze în timpul rundelor de exerciții
– Ritmul trebuie susținut la un nivel alert

Dietele recomandate de Chelu

Dieta Oshawa – Regimul prevede ca pe o durată de 10 zile să se consume numai următoarele cereale Yang: grâu, orez, hrișcă şi mei, în orice combinație sau proporție dorim, fierte sau coapte, singurul condiment admis fiind sarea grunjoasă. Iată link-ul de unde puteți afla toate detaliile: dr-catalin-luca.ro/site/detoxifiere-si-purificare/regimul-oshawa.html.
Dieta indiană – se ține 7 zile și poți slăbi între 5 și 8 kilograme. În principal este o dietă pentru vegetarieni. Nu ai voie să consumi ceai îndulcit, cafea și alcool. Pentru rezultate și mai bune fă 45 minute de exerciții pe zi.
Ziua 1 – se consumă numai fructe în orice cantitate, în afară de struguri, banane, mango și litchi. De preferat pepene roșu și galben, portocale, căpșuni, rodii, mere, lime
Ziua 2 – ai voie numai legume fierte sau crude. Ai voie doar un cartof fiert, în rest orice cantitate.
Ziua 3 – combină fructele cu legumele, fără cartofi
Ziua 4 – se mănâncă banane, maxim 6 și ai voie să bei patru pahare cu lapte. De asemenea poți să bei un bol de supă diluată la una din mesele zilei.
Ziua 5 – consumă roșii (maxim 6), brânză de vaci proaspătă și varză. Mai poți mânca și bucăți de soia.Trebuie să consumi multă apă.
Ziua 6 – mănâncă varză și brânză de vaci proaspătă, dar nu mai ai voie roșii. Bea multă apă.
Ziua 7 – bea apă și suc proaspăt de fructe, mănâncă o ceașcă de orez brun și legume
Pierzi 1000 de calorii pe oră cu Army Workout
Cei care vor să slăbească rapid și eficient pot merge la cursurile speciale ale lui Chelu Army Workout sau Body in motion circuit. “Aceste două cursuri cuprind exerciții de maximă intensitate. Se lucrează cu propria greutate și cu gantere de maxim 3 kilograme. Exercițiile sunt concepute în așa fel încât să cuprindă toate grupele musculare la un singur antrenament. Programele alternează intervale aerobice cu anaerobice care consumă până la 1.000 de calorii pe oră”, spune Chelu. Sursa foto: arhiva personala Costi Ilie

 

LEAVE A REPLY