Experiență neplăcută la restaurantul lui Dani Oțil: ce a pățit Florina după ce a comandat cartofi prăjiți

Experiență neplăcută la restaurantul lui Dani Oțil: ce a pățit Florina după ce a comandat cartofi prăjiți

Pe lângă succesul din televiziune, Dani Oțil s-a aventurat cu succes și în industria HoReCa, deținând restaurantul The Grill din zona de nord a Capitalei. Deși localul atrage numeroși clienți, nu toți pleacă mulțumiți. Recent, o clientă, Florina din București, a avut parte de o experiență culinară dezamăgitoare și nu a ezitat să își împărtășească părerea online.

De la așteptări mari la o experiență dezamăgitoare

Florina a mers la The Grill duminică după-amiază, așteptându-se la un prânz delicios. A comandat mai multe preparate, inclusiv cartofi prăjiți, însă ceea ce a primit nu a fost deloc pe placul ei. Potrivit recenziei lăsate pe Google, mâncarea a fost sub așteptări atât din punct de vedere al gustului, cât și al prezentării.

Experiență neplăcută la restaurantul lui Dani Oțil: ce a pățit Florina după ce a comandat cartofi prăjiți

“Pastele carbonara nu aveau nicio legătură cu rețeta originală, sosul era cu cocoloașe și mult prea sărat. Bibanul de mare era prea gătit și, din câte mi-am dat seama, era pește congelat. Chiar și cartofii prăjiți erau arși. Mâncarea părea aruncată pe farfurie fără nicio atenție la detalii. Prețurile sunt în ton cu locația, dar gustul nu justifică deloc costul. Nu voi reveni și nici nu recomand”, a scris aceasta.

Reacțiile la recenzie

Comentariul Florinei a atras atenția rapid, iar părerile s-au împărțit. Unii i-au dat dreptate, afirmând că restaurantele din București nu oferă mereu calitate pe măsura prețurilor. Alții au considerat că astfel de recenzii sunt subiective și că o experiență culinară poate varia de la un client la altul.

Indiferent de perspective, experiența Florinei arată că, chiar și în restaurantele apreciate, există momente în care standardele nu sunt pe placul tuturor.

Sursa foto + text: Cancan.ro

Alte stiri

Leave a Comment

1 + = 5