Reacțiile fanilor după ce Selly a introdus abonamente pentru episoadele „Behind the Scenes” din Buzz House

Reacțiile fanilor după ce Selly a introdus abonamente pentru episoadele „Behind the Scenes” din Buzz House

Selly continuă să fie în centrul atenției cu succesul său pe YouTube, Netflix și în cinematografe datorită „Buzz House”, dar decizia de a introduce abonamente plătite pentru conținut suplimentar a stârnit controverse printre fanii săi.

La jumătatea lunii decembrie, Selly a anunțat pe canalul său de YouTube că a activat butonul „Join”, permițând fanilor să se aboneze pentru a accesa exclusiv episoadele „Behind the Scenes” (BTS), testimonialele integrale și episoadele din „Buzz House” cu o oră mai devreme. Abonamentul lunar costă 29,99 lei pentru BTS, iar pentru un plus de 10 lei, fanii pot viziona episoadele publice mai devreme.

„Pentru doar 29,99 de lei, ai acces la 8 episoade de BTS, iar primul este deja online doar pentru membri. Dacă mai adaugi 10 lei, poți vedea episoadele publice din Buzz House cu o oră mai devreme și primești testimonialele integrale ale concurenților, ca să-ți faci propriul edit pe TikTok,” a explicat Selly în anunțul său.

Reacțiile fanilor după ce Selly a introdus abonamente pentru episoadele „Behind the Scenes” din Buzz House
Sursa foto + text: Libertatea.ro

Fanii, împărțiți între susținere și nemulțumire
În timp ce unii dintre admiratorii săi au apreciat inițiativa, alții au fost nemulțumiți, acuzându-l pe Selly că nu ia în considerare fanii care nu își permit să plătească abonamentul lunar. Criticile au apărut rapid în comentarii și pe rețelele de socializare.

„Le mulțumim celor ce au postat pe TikTok,” „Nu te-ai gândit că lumea care cumpără accesul va urca episoadele pe TikTok?”, „Trebuia să fie mai scump, așa au toți acces,” „Gândește-te la cei care nu au bani să se uite,” și „Selly, am avut încredere în tine! No comment,” sunt doar câteva dintre reacțiile fanilor.

În ciuda criticilor, Selly rămâne unul dintre cei mai populari creatori de conținut din România, iar inițiativa sa demonstrează încă o dată dorința de a experimenta noi modele de monetizare pentru platformele digitale. Rămâne de văzut dacă această strategie va avea succes pe termen lung.

Alte stiri

Leave a Comment

70 − = 61